אירוע החתונה, ללא ספק אחד האירועים החשובים בחיינו. כל חתן ירצה להרגיש ולהיראות במיטבו לצד בחירת ליבו. אז איך תמצא מתוך מגוון עצום של חליפות חתן זו שתתאים במיוחד לך, למבנה הגוף שלך, לאופי ולטעם האישי שלך ואילו תוספות ואקססוריז יתנו למראה שלך את המגע הסופי. במאמר זה נייעץ לחתנים לעתיד כיצד לצלוח את בחירת חליפת החתן באופן הטוב ביותר.

התאמת החליפה למבנה הגוף

ללא ספק חליפה בגזרה הנכונה, תדגיש את יתרונותיך הפיזיים, תטשטש את מה שתרצה להסתיר ותציג אותך במיטבך. רצוי למדוד גזרות שונות של חליפות חתן ולהתאים אותן למבנה הגוף שלך. כך למשל אם אתה בעל מבנה גוף רזה תוכל לבחור בגזרה יותר הדוקה ואילו אם אתה בעל מבנה מלא יותר, תוכל לבחור בגזרה משוחררת ורחבה יותר

בחירת העניבה

עניבה היא ללא ספק יותר מאקססוריז, היא בעלת אמירה אישית ונוכחות מרכזית ומושכת עין. עניבת משי בצבע חלק או אולי דווקא בדוגמא מעניינת ואולי בכלל פפיון. עניבה רחבה או צרה. חשוב לשקול ולהתנסות במגוון אפשרויות ולהחליט מה הכי מתאים לך.

חליפות חתן פרקטיות לנוחות מרבית

להיראות טוב לא אומר בשום מקרה לוותר על הנוחות. חליפת חתן שתתאים לך במיוחד היא ללא ספק זו שבתוכה תרגיש הכי טוב עם עצמך ועם גופך. חשוב לשים לב ולבחור חליפת חתן מבד איכותי, בה לא תזיע ותוכל לנוע בחופשיות כל הערב. כמו כן, חשוב לקחת בחשבון את עונת השנה ומיקום האירוע (בחוץ או באולם).

מקפידים על השיק

סטייל הוא עניין של שילובים, העיצוב הנכון של החליפה עם החולצה בצבע המתאים, הנעליים היוקרתיות והאקססוריז המנצחים. כל אלה בשילוב הנכון יהפכו אותך למסמר הערב הכי מיוחד בחייך.

האם אפשר לוותר על חליפת חתן

חתונה בקיץ הישראלי החם והלח היא אופציה מצוינת לשבור כמה מוסכמות. אמנם נהוג ללבוש חליפות חתן ויש אפילו אופציות לחליפות פשתן קלילות לקיץ. האם חשבת על אופציה של ברמודה קצרה למראה קליל, צעיר ומגניב?

משחק הצבעים

חליפות חתן שחורות או כחולות הן האופציה הבטוחה והמסורתית. אם אתה מעוניין לצאת מהמסגרת ובמיוחד בקיץ, נייעץ לך לבחון דווקא את סקלת הצבעים הבהירים, לבן, צהבהב, ירקרק או תכלת בבדים קלים ומנדפים לנוחות מרבית.

החגורה הנכונה

חשוב להתאים את החגורה למראה הכללי. כמו העניבה גם החגורה תופסת את העין ולכן חשוב להשקיע בחגורה איכותית שתתאים גם לנעליים שלך.

השלמת המראה עם אקססוריז מנצחים

לשדרוג המראה בחר באקססוריז מיוחדים בעלי טאצ' אישי שיבטאו את אישיותך וטעמך האישי ואולי גם יתקשרו עם מראה הכלה. שעון יד יוקרתי, משקפי שמש אלגנטיים, חפתים למקטורן, מטפחת לדש ועוד. חשוב אבל לא להגזים בקישוטים ולבחור מספר אקססוריז איכותיים בלבד.